خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/06 - 14:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی مطرح کرد

ضرورت تسریع در بهره برداری از پروژه های فرهنگی غرب خراسان رضوی

نماینده مردم سبزوار، ششتمد، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن در مجلس خواستار تسریع در بهره برداری از پروژه های فرهنگی غرب خراسان رضوی شد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم  سبزوار، ششتمد، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری پروژه های فرهنگی حوزه انتخابیه گفت: در خصوص  پروژه کتابخانه درحال احداث شهرروداب که با اعتباربالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان ازمحل بودجه در اختیار نمایندگان و بودجه سنواتی تامین‌ شده وپیشرفت خوبی دارد، پیگیری های لازم صورت گرفت و مقررشد حداکثر پشتیبانی تا مرحله بهره برداری به عمل آید.

وی اضافه کرد: در خصوص پروژه  کتابخانه شهر شامکان درخواست صدور کد مجدد  صورت گرفت و با توجه به پیگیری های قبلی وقول مساعدت مسئولان درخواست تسریع در این‌خصوص  مطرح گردید.

محبی نجم آبادی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی پروژه بهاران شهرستان سبزوار بخوبی صورت گرفته که خوشبختانه در شرف افتتاح می باشد و پیشرفت۹۰ درصدی پروژه روستای ایزی نیز انجام شده  است.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: در خصوص پروژه کتابخانه شهدای گمنام که قبلا تخصیصی از محل بودجه دراختیار نمایندگان داده شده و با توجه به مشکلات به وجود آمده، ورود مستقیم‌ مسئول ذی ربط ‌به این موضوع را درخواست می شود.

نماینده مردم  سبزوار، ششتمد، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن در مجلس  یادآور شد: همچنین پیگیری  جهت تامین اعتبار برای پروژه های روستای رباط جز وشهر  مشکان صورت گرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 381037
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار